onedirectioninfection4-ever

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Niall Fakta <3

Av Directioner 4-ever - 20 april 2013 12:27

Hej


Exakta Namn: Niall James Horan

Född: 13 September 1993 06:04, Mullingar, Irland

Blodgrupp: EN

Föräldrar: Bobby Horan och Maura Horan (Chris styvpappa) 

Syskon: Greg,22 

Favoritfilm: Taken

Favoritfärg: Blå,Grön (Har kollar runt lite och på många sidor står de grön, och många blå så ja vet nt)

Favoritmat: NANDOOS ;D 

FavoritSKRÄCKfilm: Prom Night ;) 

Favoritdjur: Giraff :'D

Hand: Vänsterhänt

Namnet Niall betyder: Mästare!   

Övrigt: Om Niall var tillräckligt rik skulle han köpa en Nandos resturang och kalla den ''Nialldo's'' (Skulle gjärna äta där!)

''En gång åt jag upp Nialls sista chips, och han försökte äta upp min hand som straff'' - Zayn

Niall har haft 2 guldfiskar, som hette Tom och Jerry, Men de dog av att ha fått för mycket mat! ;') 


 



Det var lite om sötaste Niall! Kommer mer!  Nu tänkte ja iaf tipsa om en blogg, Som jag själv brukar läsa (Den handlar ofc om 1D ^^) Har fått fakta här ifrån, tex.   www.oneedirections.blogg.se/ 


Kramar Mrs. Horan! <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Directioner 4-ever - 27 april 2013 15:16

Jag ska Börja skriva en novell om 1D Om hur det har varit från första xfaktor uttagningen till nu och sedan efter! Jag kommer att skriva allt på svenska, och jag hoppar naturligtvis över vissa delar. Så der i början kommer jag inte att skriva så myck...

Av Directioner 4-ever - 21 april 2013 20:28

Nu kommer det alla Harry älskare! :3 Helt namn: Harry Edward Styles    Hem stad: Cheshire England Född: 1 Februari 1994 :'D Föräldrar: Des Styles och Anne Cox, Robin Twist(Styvpappa) Syskon: Gemma Styles Favorit film: Vilken kärleksfil...

Av Directioner 4-ever - 21 april 2013 16:07

Hej på er <3 Jag orkar nt fixa nåt jätte långt inlägg med massor av fakta osv, Men här har ni iaf lite bilder! (:                  Så! (: Hoppas ni gilla de! <3    Puss o Kram Mrs. Horan ^^ (:            ...

Av Directioner 4-ever - 19 april 2013 14:39

Det är två bästisar som skriver denna blogg, Jag är den yngsta. Jag kommer inte berätta vem jag eller hon är. Men vi kan kalla oss för... hmm.. Mrs. Tomlinson och Mrs. Horan :D Vi kommer att skriva lite info om killarna osv. Börja fråga! :)   - M...

Presentation


Directioner forever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om våran blogg då? :)
 Jätte dålig .. Ursch!
 Inte så bra .. ;/
 Klickade just in på den så vet nt (;
 Tycker den är helt ok (:
 Gillar den as mkt
 ÄLSKAR den! Typ bästa

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards